תיקון תריסי גלילה

תיקון תריס גלילה ידני או חשמלי הוא פעולה שחשוב להפקיד רק בידיים המקצועיות ביותר. עם אמיר תריסים אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר, עם החלקים האיכותיים ביותר ועם אחריות מלאה.

תיקון תריסי גלילה עם 20 שנות ניסיון בתחום

עם יותר מ-20 שנים של תיקון תריסים מכל הסוגים ובפרט תריסי גלילה, ידניים וחשמליים, אתם יכולים לדעת בוודאות שנזהה כל תקלה באופן המדויק ביותר – ונדע להציע את הפתרון האופטימלי, כולל מבחינת עלויות כספיות ומתוך מחשבה על עמידות לטווח ארוך.

הניסיון העשיר והמגוון שלנו מבטיח גם שכל תיקון תריס גלילה יתבצע בעזרת חלקי החילוף האיכותיים ביותר הקיימים כיום. סיבה טובה נוספת לבחור באמיר תריסים היא האחריות המלאה שאנחנו מספקים על כל עבודה – תיקון תריס גלילה ידני, התקנת תריסים חשמליים, הוספת שעון שבת, כיוון מנוע לתריס חשמלי, החלפת מנגנון ידני בחשמלי כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה בכל פעם שאתם רוצים לפתוח או לסגור את התריסים, ועוד.

תיקון תריס גלילה ידני או חשמלי

תיקון תריס גלילה במחיר אטרקטיבי במיוחד!

כשבוחנים אופציות שונות של תיקון תריסי גלילה מחיר השירות הוא כמובן שיקול משמעותי. בטבלה שלפניכם תוכלו להתרשם מהעלויות של הפעולות הנפוצות ביותר במסגרת תיקון תריס גלילה ידני או חשמלי:

קבלו הצעת מחיר מהירה:

מחירים ועלויות

  • מחיר תיקון / החלפת רצועת משיכה בתריס ידני ₪150-350
  • מחיר החלפת מנגנון בתריס גלילה ידני ₪200-500

    מנגנון עליון / תחתון

  • מחיר תיקון תריס גלילה ידני שנתקע ₪200-500
  • מחיר תיקון תריס גלילה חשמלי תקוע ₪400-850
  • עלות הוספת מנגנון כוח לתריס ידני ₪450-750

    כך שתוכלו להרים את התריס בלי להתאמץ

  • עלות החלפת שלב בתריס גלילה חשמלי ₪250-700

    המחיר כולל ביקור אחד למדידות וביקור נוסף להתקנה

  • חיבור מחדש של שני שלבים בתריס חשמלי ₪300-600
  • הוספת מנעול לתריס גלילה חשמלי ₪300-700

לקוחות ממליצים

התקשרתי לאמיר תריסים וכבר בטלפון הרגיש לי שמדובר באנשים אמינים.
הגיעו למחרת, תיקנו את תריס הגלילה תוך חצי שעה וגבו ממני מחיר סביר.
עידן
יפו
התריס שלי נתקע ביום חמישי בבוקר ולא יכולתי ללכת לעבודה. תוך שעה הגיע טכנאי, סידר לי אותו מהר ובמקצועיות.
פנחס
רמת השרון
תריס הגלילה שלי נתקע וחיפשתי טכנאי שיתקן אותו. אמיר תריסים פתרו את הבעיה תוך 10 דקות והחליפו לי את הרצועה של התריס. שירות טוב ואמין!
עידית
כוכב יאיר

* בכל מקרה של תיקון תריסים מחיר השירות עשוי להשתנות בהתאם לנסיבות הספציפיות.

תיקון תריסי גלילה חשמליים מכל הסוגים

המיומנות הגבוהה שלנו בתחום התריסים באה לידי ביטוי בכל תיקון תריס גלילה חשמלי, מכל סוג. הסוגים העיקריים של מנגנוני ההפעלה של התריסים החשמליים הם:

  • מנוע רגיל – עם או בלי שלט, ההפעלה היא באמצעות כפתור שנמצא על הקיר ליד התריס או במיקום אחר לבחירתכם.
  • מנוע חשמלי + גיר ידני אופציה שמיועדת לשומרי שבת. המנגנון הידני כולל מנואלה ובימי חול ניתן כמובן להשתמש במנגנון החשמלי.
  • מנגנון כולל חיישן הורדת תריס כשיש מתחתיו חפץ כזה או אחר עלולה להזיק גם לחפץ וגם לתריס. מנגנון שכולל חיישן ייעודי מזהה מצב שכזה, מונע את ירידת התריס ובכך מגן עליו. תיקון תריס גלילה שכולל חיישן הוא פעולה מורכבת שמחייבת היכרות עם סוג ספציפי זה של מנגנונים.

גם כשמדובר על תיקון תריס גלילה ללא מנוע, כלומר תריס ידני ואפילו תריסים ישנים יחסית, ההיכרות המצוינת שלנו עם כל הדגמים והאפשרויות מבטיחה עבודה מושלמת ותוך זמן קצר מאוד. ומה לגבי תיקונים קטנים? אנחנו בהחלט מספקים גם שירותים כמו החלפת קפיץ לתריס גלילה, החלפת שלות לתריסים ועוד. כל תיקון שתצטרכו לבצע בתריס, אנחנו כאן כדי לבצע.

זמינות גבוהה ואמינות מקסימלית

בזכות היעילות הרבה שבה עובד הצוות המקצועי של אמיר תריסים, כל פעולה מושלמת בזמן מינימלי, וכך אנחנו יכולים להגיע ללקוחותינו הרבים במהירות. בנוסף כשאתם בוחרים בנו, אתם זוכים גם בשקט נפשי: עם 20 שנות ניסיון ולקוחות רבים מרוצים במיוחד שנעזרים בנו לכל צורך, אתם יכולים לדעת בוודאות שהשירות שלנו מתאפיין גם באמינות ללא פשרות, בנוסף למקצועיות ולזמינות.

כדי ליהנות גם כן מהתקנה או תיקון תריסי גלילה במחיר משתלם מאוד ועם אחריות מלאה על העבודה ועל החלפים, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

קבלו הצעת מחיר מהירה: