התקנת תריסים

תריסים מכל הסוגים לפי מידה

תריסים חשמליים, הזזה, אור, גלילה, אלומיניום ועוד

5 שנות אחריות בכל התקנה

שירות בפריסה ארצית רחבה

מחירי תריסים הכי משתלמים בשוק!

אספקה מהירה ושימוש בחומרים איכותיים

התקנת תריסים היא שירות שחשוב במיוחד להקפיד על האיכות שלו: כשההתקנה מתבצעת עם תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט ובאופן מוקפד, התריסים יחזיקו מעמד שנים רבות מאוד – עד 15-20 שנים – ואתם תוכלו ליהנות מהם בראש שקט לגמרי. אמיר תריסים מבצעת התקנות של תריסים מכל הסוגים וגם תיקונים חיוניים מזה למעלה מ-20 שנה, ובנוסף לניסיון מגוון אנחנו מתאפיינים בזמינות גבוהה, אמינות ללא פשרות ובשירות מקצועי ועם חיוך.

קבלו הצעת מחיר מהירה:

ניסיון רחב היקף וידע מקצועי רב בהתקנת תריסים

התקנת תריסים היא תחום שהניסיון הוא מרכיב קריטי בו. רק מתקין תריסים שכבר השלים בהצלחה את הפעולה המבוקשת במגוון רחב של בתים ועסקים, עם כל סוגי התריסים – חשמליים וידניים, מפלסטיק או מאלומיניום, גדולים מאוד או קטנים יחסית – יכול להבטיח לכם, וגם לקיים, התקנה מושלמת.

לאמיר תריסים ניסיון של כאמור 20 שנים ובהתאם ידע מקצועי עצום. בנוסף, אנחנו מקפידים להתעדכן בכל החידושים הרבים שיש בתחום, כך שכל התקנת תריסים תתבצע באופן היעיל ביותר ותספק ללקוח שקט לאורך שנים רבות.

התקנת תריסים במחיר אטרקטיבי!

לצד המקצועיות והאחריות, כשמחפשים שירות התקנת תריסים מחיר הפעולה הוא גם שיקול משמעותי. מתקין תריסים רציני יכול לחשב את העלות המדויקת רק לאחר שהוא מקבל כמובן מידע מפורט אודות הפעולה המבוקשת מבחינתכם, אבל כדי שתבינו מדוע אמיר תריסים היא גם איכותית וגם זולה, זהו טווח המחירים של ההתקנות הנפוצות:

מחירים ועלויות

  • מחיר התקנת תריס הזזה ₪450-900

    מחיר למ"ר.

  • מחיר התקנת תריס גלילה מאלומיניום ₪700-1,400

    מחיר למ"ר. חשוב להתאים את המסילות - ישנו הבדל בין מסילות לתריסי אלומיניום לבין מסילות של תריסי פלסטיק.

  • מחיר התקנת תריסים לממ"ד ₪800-1,200

    מחיר למ"ר. התקנת תריסים שחייבת להתבצע לפי התקנות הספציפיות עבור ממ"דים.

לקוחות ממליצים

ממליצה לדבר עם אמיר תריסים בכל מה שקשור להתקנה של תריסים. הוא התקין אצלי תריסים חשמליים בסלון ובמטבח, עבד נקי, מקצועי ולקח מחיר טוב.
יעל
יהוד
אנשי מקצוע אלופים! הזמנתי אותם בזמן שיפוץ הבית. התקינו לי 8 חלונות עם תריסים חשמליים ולקחו מחיר הוגן ביחס לאחרים.
דור
הרצליה
קניתי 3 תריסים חדשי לחדרים בבית וכל המתקינים שדיברתי איתם רצו ים כסף. אמיר היה זול ב-20% מהיתר, מקצועי ואמין.
רוית
כפר יונה

* בכל מקרה של תיקון תריסים מחיר השירות עשוי להשתנות בהתאם לנסיבות הספציפיות.

התקנת תריסים היא שירות שחשוב במיוחד להקפיד על האיכות שלו: כשההתקנה מתבצעת עם תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט ובאופן מוקפד, התריסים יחזיקו מעמד שנים רבות מאוד – עד 15-20 שנים – ואתם תוכלו ליהנות מהם בראש שקט לגמרי. אמיר תריסים מבצעת התקנות שונות, הן של תריסים חשמליים, הן של תריסי גלילה והן של תריסי הזזה, וגם תיקונים חיוניים מזה למעלה מ-20 שנה, ובנוסף לניסיון מגוון אנחנו מתאפיינים בזמינות גבוהה, אמינות ללא פשרות ובשירות מקצועי ועם חיוך.

התקנת תריסים שכוללת אחריות מלאה על העבודה

מתקין תריסים מנוסה ומקצועי יודע שהעבודה שלו מתבצעת באופן מושלם ולכן הוא ישמח להעניק גם תעודת אחריות. עם אמיר תריסים אתם מקבלים כמובן אחריות מלאה על העבודה, כך שמובטח לכם ראש שקט. האחריות המלאה היא גם על שירותים נוספים שלנו, ובהם תיקון תריסים חשמליים, תיקון תריסי הזזה, הוספת מרכיבים שונים לתריס (למשל שעון שבת) ועוד.

זמינות גבוהה – זה הזמן ליהנות מתריסים חדשים!

אם גם אתם זקוקים לשירות של מתקין תריסים שהוא גם זמין מאוד וגם אמין לחלוטין, גם בעל ניסיון עשיר וגם כזה שמקפיד להתעדכן לגבי האלמנטים הספציפיים בכל סוגי התריסים החדשים, ובנוסף כזה שמבצע התקנת תריסים במחיר אטרקטיבי – הגעתם למקום הנכון.

למחירון תיקוני התריסים המלא שלנו >>

מוזמנים להשאיר פרטים, ולקבל מאיתנו תוך זמן קצר ייעוץ מקצועי והצעה משתלמת לגבי התקנת תריסים שתשרת אתכם באופן מושלם לטווח ארוך.

קבלו הצעת מחיר מהירה:

התקנת תריסים מכל הסוגים: