החלפת רצועה בתריס גלילה

החלפת רצועת תריס היא שירות שמחייב ניסיון רב, בקיאות ספציפית לגבי חלק זה של תריסי הגלילה הידניים, שבשנים האחרונות הולכים ומפנים את מקומם לטובת התריסים החשמליים, וגם מחויבות אמיתית להבטיח שביעות רצון מלאה אצל כל לקוח ולקוחה. אנחנו בחברת אמיר תריסים מבצעים את הפעולה של החלפת רצועה בתריס במיומנות מירבית, במינימום זמן ובמחיר אטרקטיבי – כל אלה בזכות ניסיון של יותר מ-20 שנים בתחום וידע מקצועי רחב היקף.

החלפת רצועה בתריס גלילה

קבלו הצעת מחיר מהירה להחלפת רצועה לתריס גלילה:

באילו מקרים נדרשת החלפת רצועה בתריס גלילה?

המשמעות של רצועה לתריס גלילה ידני היא כמובן קריטית: בלעדיה לא ניתן להרים או להוריד את השלבים ותריס כולנו הופך ללא שימושי. כדאי לדעת שגם הרצועות שעשויות מהחומרים האיכותיים ביותר מתבלות עם השנים, מתייבשות ונקרעות, שכן הן נדרשות לעמוד בעומס רב, ובפרט כשהתריס כבד יחסית וכשהשימוש בו אינטנסיבי למדי.

מצב אחר שבו תתבצע החלפת רצועת תריס הוא כשמשיכה חזקה מדי גרמה לקריעתה. רצועות שכבר החלו להישחק באופן משמעותי נוטות כמובן להיקרע יותר כשהמשיכה חזקה, ולכן אם למשל הזמנתם איש מקצוע לטובת החלפת שלבים בתריס, במידה ומדובר בתריס גלילה – בקשו ממנו לבחון גם את מצב הרצועה כדי להקדים תרופה למכה.

כמה עולה החלפת חבל תריס?

העלות של החלפת רצועה בתריס גלילה ידני (או חבל תריס בשמה הנרדף) משתנה בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל תריס.

מושג כללי לגבי מחיר הפעולה ניתן לקבל מהטבלה הבאה:

מחירים ועלויות

  • מחיר החלפת רצועה בתריס גלילה ₪400-500

    מומלץ להתקין רצועת ניילון איכותית ולא בד שעלול להיקרע תוך זמן קצר יחסית, כך שתצטרכו לבצע שוב החלפת חבל תריס.

  • תיקון רצועה שהשתחררה ₪350-400

    במצב שבו אין צורך לבצע החלפת רצועה בתריס גלילה, אלא רק לבצע תיקון בזו הקיימת.

כדאי לדעת שלכאורה ניתן לבצע החלפת סרט לתריס גלילה גם בלי אנשי מקצוע, אבל התוצאה עלולה להיות נזק של ממש לתריס. אנחנו ממליצים להימנע מניסיון לחסוך כסף קטן שיכול להביא לנזק גדול.

אמינות ללא פשרות ויושרה מלאה

אנחנו חורטים על דגלנו לשמור על יושרה עם הלקוחות שלנו. אם למשל החלפת רצועה בתריס ידני מספקת את הפתרון המתאים ביותר עבורכם, לא נמליץ לכם על התקנת מנוע חשמלי. בנוסף, אנחנו עובדים אך ורק עם רצועה לתריס גלילה עשויה ניילון – האופציה היותר עמידה – כך שהיא תמלא את ייעודה במשך שנים רבות.

מעבר לאמינות, אנו באמיר תריסים מקפידים על זמינות מירבית, כך שלא תיאלצו לחכות זמן רב מדי עד להחלפת רצועה בתריס גלילה ועד לחזרתו של התריס לפעולה תקינה. השילוב המושלם של בקיאות מעמיקה, מוסר עבודה גבוה ומחיר אטרקטיבי הופכים את השירות של החלפת רצועת תריס בעזרתנו למשתלם במיוחד.

עדיין מתלבטים? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!

קבלו הצעת מחיר מהירה להחלפת רצועה לתריס גלילה: